Öland, igen.

Har varit på Öland den här veckan och mest legat i solen och spelat frågespel. Gått långpromenad. Tittat på deckare. Löst en fruktansvärt många korsord (blivit som besatt av det, värsta hjärngympan). Sovit i en knarrande säng och vaknat klockan sju varje morgon pågrund av att solen lyser en rakt i ansiktet.

Hur som haver. Nu är sommaren snart slut, faktiskt. Skolan börjar om bara ett par veckor och idag såg jag ett träd som börjat gulna. Lite melankoliskt sådär.

Nu ska jag koka pasta och titta på det sista avsnittet av Tudors (</3). Det är faktiskt värre att Tudors är slut än att sommaren snart är borta. Tudors är ju grymt, liksom, och sommaren kan jag nog klara mig utan. Men inte utan Jonathan Rhys Meyers. Så det så. Jag älskar honom.

Tumblr_lae67hmfs91qbaj07o1_500_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0