Torsdag.



Idag ska jag hem till Amanda och planera med henne om hur vi ska göra första skoldagen. För vi ska gå till skolan tillsammans. Jag vill liksom inte gå själv till skolan, för det är något med första dagen som gör mig hypernervös. Helt oförklarligt, men så är det.

Sen ska vi åka in till stan, det är här som bilden ovanför kommer in, och gå i affärer. Ska förresten köpa ett par nya pumashorts för de som jag har haft i två år sjunger på sista refrängen så att säga. Det är också helt oförklarligt, för jag brukar inte vara den mest aktivaste på gympan så jag fattar inte hur de har kunnat bli så slitna.

Det är ett mysterium. Man skulle kanske skriva en bok om det eller något. Eller inte.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0