Brilliant.



Idag var jag på "Harry Potter och dödsrelikerna del 2" med Viktor! Filmen var hur bra som helst och nu känns det nästan lite sorgligt att det inte kommer några mer filmer, böcker eller någonting. Vad har jag nu att se fram imot? De bästa böckerna har ju redan skrivits och de bästa filmerna har ju redan gjorts. Deprimerande, kan man ju säga.

Nu ska jag äta upp mitt biogodis till ett avsnitt av Gossip Girl (jo, lite nöje finns det väl kvar i världen) och sen ska jag bara ta det lugnt. Alternativt börja läsa i den första Harry Potter boken eller se filmen. Nu jäklar ska man återuppleva historien från början. Skam den som ger upp Harry Potter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0