Frisyrer som jag skulle vilja ha (men som jag vet att jag aldrig kommer få).

Har sparat ner lite frisyrbilder på min dator, den ultimata önskefrisyrlistan kan man säga. Svider lite nu när jag har klippt kort, kan jag erkänna.



Cecilias hår i Arn har jag velat ha ända sen jag såg den första Arn filmen för jag vet inte hur länge sedan. Chansen till det kan jag ju se som rätt förstörd. Får inte börja gråta...




Fast sedan är det ändå rätt så fint med page. Om det är Keira Knightley som har det, alltså...




Eller Kirsten Dunst. Någon borde berätta för mig hur hon stylar sitt hår, för så där vill jag också ha det.




Men ändå, långt hår. Så förfärligt fint.




Och någon gång, om jag skulle känna för att revoltera, skulle jag klippa mig som Emma Watson. Fast det dröjer nog.

Nu ska jag äta solrosfrön. Har hört att det ska vara bra för håret. Och sånt som är bra för håret måste jag ju missbruka, helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0