Gammalt, men nytt på sitt sätt.

Idag har jag gjort nytt här på bloggen, lite sådär gammelkänsla ville jag ha över det. Kom och tänka på ett café som ligger i Kalmar och som heter Kullzenska, där jag var förra sommaren. Det var som att förflytta sig minst 100 år tillbaka i tiden när man gick in där, väldigt fint och det är precis så jag skulle vilja ha det. 1800-tals inredning och sånt där.

Nu ska jag packa för imorgon åker jag till Öland och gud vet när jag kommer hem igen.



En bild på mitt korthus som fick alla att knappt våga andas, som jag byggde förra året på Öland. För att jag inte hittade någon bättre bild. Eller så ville jag bara visa hur bra jag är på korthus. Vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0