Kameraproblem samt gnäll.

Your animation

Tror jag ska... ut och gå. Eller stanna inomhus och ladda upp inför Harry Potter imorgon. Jag ska i vilket fall inte fota, för jag har haft aggressionsproblem på kameran hela morgon. Varför vill den inte fokusera liksom??? Inte hjälper det att man läser i användarhandboken (eller vad den nu heter) för jag fattar inte sånt där. Den bara "gå in här och så klickar du där och då kan du använda det sättet men egentligen är det mycket bättre med ett annat, men det kan du tyvär inte använda med de här inställningarna". Och så försöker man ändra inställningarna (inte så lätt när man inte vet vad det är som man ska ändra på) och så går det inte och man blir alldeles skitledsen på hela idén med att köpa en dyr kamera när fanskapet inte ens vill funka som den ska.

Är det någon som förstår vilken jobbig morgon jag har haft?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0