Att gå vilse i de förgångnas tider.



Idag besökte jag biblioteket, vilket var rätt så nödvändigt. För det första var jag sen med att lämna tillbaka böcker (som vanligt) och för det andra var jag i behov av att läsa något nytt. Faktiskt så är det inte så jättekul att läsa om en bok för femte gången, hur bra den boken än är. Man får vänta ett tag mellan omgångarna iallafall, annars blir ju hela läsupplevelsen förstörd.

Så nu ska jag iallafall gå vilse lite bland 1500-talets intriger och mord (såg The Tudors igår, snacka om blodigt!) blandat med 1800-talets empireklänningar och baler. Ganska så behövligt, nu när jag inte har något bättre för mig att göra. Nedrans boknörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0