Fjortonde dagen i november.





Alltså, vet ni? Vi har så hääär mycket i skolan just nu *viftar febrilt med armarna*. Det är SO, svenska, matte, musik, tyska... Ja, det är mycket liksom.

Så då är det optimalaste valet att kanske inte sitta och titta på två timmars film (Doktor Zjivago faktiskt) men vad gör man inte när huvudpersonen är så förfärligt snygg? Jag skulle kunna dö för Hans Matheson. Okej, att jag tydligen skulle kunna dö för många, men honom skulle jag faktiskt kunna dö för. Han är tuff när han springer runt i revolutionen och opererar folk till höger och vänster och kärar ner sig i Keira Knightley.

En helt normal film i min smak alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0