November den fjärde.

Tumblr_lt6o9yxqre1qdi1xqo1_500_large


Godmorgon! Idag tänkte jag skriva färdigt min religions uppsats och läsa en sisådär 50 sidor i Ondskan för att sen svara på ett x antal frågor.

Men åh! Jag fattar inte varför jag väntar till sista dagen av lovet för att plugga? Jag sitter hemme hela veckan och bara "nä, det tar vi senare. Nu tittar jag ju på Pettson och Findus". Det är som att all ork och självbehärskning försvinner och kvar finns bara någon som orkar titta på tv. Man får hoppas att man inte blir arbetslös i framtiden för då vet man ju vad som kan hända. Ser framför mig hur jag sitter framför datorn och spelar schack med mig själv klockan halv fyra på natten, vaknar vid tre på eftermiddagen lagom till att reprisen av Extreme home makeover börjar. 

Ni förstår hur jag menar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0