Dag 3 - min favoritbokserie.



Harry Potter, såklart. Tveklöst.

Kommer förresten ihåg den gången när jag hade bestämt mig för att jag skulle börja läsa Harry Potter. Böckerna hade stått i brors bokhylla och sett hiskeligt tjocka ut, och jag hade väl gått och tittat på dem ett tag. Ung som jag var (åtta år) så fattade jag inte riktigt att man skulle börja med första boken, sedan den andre och efter det den trejde och så vidare. Jag körde på med Fången från Azkaban med en gång och fattade väl typ ingenting vem är Voldermort och vad då, vad hände i hemligheternas kammare förra året???

Jaja. Jag läste faktiskt både första och andra boken sedan, så ni behöver inte vara oroliga. Om någon blev det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0