En sån där lista.

1. Vad heter du i andranamn? Ingrid Maria
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Mamma
3. Hur lång är du? 164. OCH en halv.
4. Vilken är den senaste filmen du såg? Tjenare Kungen.
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Vem saknar du? Ingen precis...
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Do jo såw me?" av Viktor. I onsdags. Ja, jag smsar typ aldrig. Och Viktor är bra på engelska.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, antar jag. Efersom jag aldrig smsar.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? För typ två minuter sedan.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå.
12. Vilken är din favoritjulsång? Typ... "Jag drömmer om en jul hemma" (heter den ens så?). Klassiker.
13. Vilken är din favoritplats? Sommarstugan, så unschlagbart.
14. Vilken plats föredrar du minst? Regniga, leriga skogsvägar.
15. När vaknade du idag? Klockan 8 prick.
16. Vad spelades senast på ditt Spotify? Något med Cornelis Vreeswijk.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Varulvar, häxor och spöken. Det var många sömnlösa nätter med lampan tänd och ögonen vaktandes vid garderoben.


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När jag kollade på "College humor" igår.
19. Hur stor är din säng? Dvärgliten.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 stycken just nu...
23. Vad tycker du är vackert? När det börjar bli vårigt sådär.  
24. Vilka städer har du bott i? Inte en enda.
25. Föredrar du Brad Pitt eller Johnny Depp? OoOoOoh, Johnny Depp!


26. Är du social? Nä...
27. Vilken är din favoritglass? Såndär vaniljglass med hackade chokladbitar i.
28. Vilken är din favoritdessert? Något chokladigt.
29. Tycker du om kinamat? Det har jag typ aldrig ätit, så det kan jag inte svara på.
30. Tycker du om kaffe? Det har jag typ aldrig druckit, så det kan jag inte svara på.
31. Vad dricker du till frukost? Vatten.
32. Vilken film får dig alltid att le? Tjenare Kungen, så fint i slutet när Abra får ge ut sin skiva och alla är så lyckliga och Joel Kinnaman är så söt.


33. Kan du spela poker? Jag kan ingenting förutom Skitgubbe.
34. Vad ångrade du senast? Att jag inte pluggade till NO provet i fredags.
35. Är du en beroendemänniska? Jag vet inte...
36. Känner du någon med samma födelsedag som dig? Nej.
37. Vill du ha barn? Ja, om en sådär 500 år när jag blivit stor och vuxen och allt.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och så försöker jag... eller jag menar, jag läser ju tyska. Men det är lite knepigt.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet.


41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder.
42. Äger du dyrbara smycken? Dyra sentimentalt, ja.
43. Vilket är ditt favoritprogram på TV? Project Runway, Top Model, Vampire Diaries, True Blood, Gossip Girl, Vänner, Glee... Man kan ju inte säga till en femtonåring att välja ett favoritprogram??
44. Kan du rulla med tungan? Nej. Jo. Tror det. 
45. Sover du med mobilen påslagen? Ja.
46. Vad har du för ringsignal? "Please Mr Postman" med Amanda Fondell.
47. Hade du en fin barndom? Ja, man ska inte klaga.
48. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min röda skjorta.
49. Flirtar du mycket? Haha, det skulle jag inte påstå.
50. Kan du byta olja på bilen? Nej...!
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Varje gång jag satt mig bakom ratten.
52. Vilken var den senaste boken du läste? Paulina porizkovas "Modellsommar".
53. När skrek du av lycka senast? Jag vet inte... jobbig fråga.
54. Prenumererar du på någon tidning? Veckorevyn och Elle (världens bästa julklappar).


55. Dansar du i bilen? Alltid.
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Jag lyssnar aldrig på radio.
57. Vad var det senaste du skrev ner på ett papper? Någonting när jag löste korsord igår. Pensionärsvarning.
58. När var du i kyrkan senast? När jag kollade på luciatåget i julas. 
59. Är du lycklig? Ja, för det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0