Hej. nu ska jag försöka skriva hela inlögget i en rubrik och se hur lång tid det tar innan det inte går å skriva mer.. jo,,, JAG heter viktor och är en charmig liten man- har jag fått höra. just nu sitter jag på en stol i johannas hem i hennes rum oc

h gästbloggar. OCH DÄR TOG ANTALET TECKEN SLUT. SÅ JAG FORTSÄTTER HÄR.

Jo.. idag har johanna vaknat och eatit lite frukost... antar jag .. och efter det satt hon bara och bäntade på att hennes poolare som hon inte har träffat på typ lääänge skulle dyka upp i skogarna runt hennes hus.

som hon trodde så dök denna pojke snart upp... MED BLIXTAR OCH DUNDER tod hon snabbt på sej sina skogsmulleskor och tog hunden i ett rep släpandes efter sig och skyndade sig för att möta upp sin GURUHERRE!

Under denna spännande jag har johanna och GURUHERREN -som oxå var väldigt skicklig på gitarr, läst massa herrypotterfrågor och svar och roat sig kungligt med denna syssla. Johanna har oxå fått se prov på GURUHERRENS fantastiska gitarrfärsdigheter.

Sedan gich de oxå och hämtade post, och efter det blev det högläsning av GURUN ur en reklamgrej.

DE besökte oxå teaterborgen och gick lite i hästbajs. Efter dessa upplevelse och skrämmande nya erfarenheter av halkigt bajs så satte dom sig vid datorn och GURUN försökte sig på en facerapoe på johanna men hon fick ett litet ryck och tog bort gurund mästerverk.. då ville gurun istället blogga lite och det fick han... men ´vem vet. johanna kanske tar bort det oxå? sedan så....

fortsättningföljerosvosvosv.............


Här är en bild från typ 90talet då johanna precis hade klippt sej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0