Lite om klänningar.

1. Jag har skapat en mapp på pinterest där bara klänningar får finnas - klänningar som jag har fått för mig att jag ska sy själv, bara jag får tillräckligt med tyg och tid.
2. Har upptäckt ännu en megabra anledning till varför man ska kolla på True Blood! Nämligen det att Sookie väldigt ofta har väldigt fina kläder på sig. Hade jag levt i ett klimat med sommar året runt hade jag också gått runt i gula solklänningar hela tiden, säger jag bara.
 
Summan av kardemumman är att när jag fyllt år om en så där två månader så ska jag ta alla mina födelsedagspengar, sätta mig på ett tåg mot Malmö och gå till Stoff och Stil och köpa en himla massa tyg. På riktigt alltså. Längtar redan. 
 
(Har förresten sytt en massa på klänningen till modevisningen idag! Nästan färdig nu alltså...)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0