Att kanske bo på internat just like Harry Potter and Erik Ponti.

Tumblr_ltoyn4do9m1r5tyfso1_500_large

Imorgon vet ni, då ska jag åka tjugo mil västerut till Båstad och titta på Apelrydskolan. Har gått och tänkt på den skolan enda sedan juni och nu äntligen ska jag dit och kolla. Hoppas, hoppas, hoppas att det är en skola för mig.

Bra saker Apelrydskolan:

1. Det finns antagligen ingen ruta (Ondskan ruta). Så då behöver jag ju inte vara rädd för att åka på stryk liksom.
2. Båstad sägs vara vackert. Det är ju fint.

Dåliga saker med skolan:

1. Högst troligt att man inte får lära sig flyga på kvastar, tillaga lyckodrycker, få saker att sväva med mera, med mera.

Men det hade jag egentligen aldrig trott. Nu får vi hoppas att min bild av skolan inte går i kras. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0