I'll be your Emmylou and I'll be your June.

85568461640163810_wamuz72e_f_large
 
Jag lever! Skolan är jättebra, sådär hemtrevligt mysig. Vi får gofika nästan varje kväll och rummen är fräscha. Dessutom är lektionerna (de flesta iallafall) intressanta. Speciellt formgivningslektionerna då. Känns som att man kommit rätt. Fast det är klart, jag är en riktig morsgris, så jag längtar hem en hel del också. Fast jag ska ju flytta hemifrån någon gång, så då kan jag lika gärna göra det lite halvt nu. 
 
Det här känns som ett sådant där läge där man bara "allt behöver man inte reflektera in i detalj". Orkar inte med att behöva vrida och vända på allting, blir bara tveksam och deppig. Orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0