Onödigt långt inlägg med random utläggningar om lite blandade saker och tre bilder som inte alls har med texten att göra.

Jag steg upp klockan fyra imorse, för att ta tåget till skolan. Tvivlar nu mer än någonsin på om detta är rätt för mig. Ska jag klara av att gå upp så okristligt tidigt varje måndag i tre år till?
 
Okej. Det får jag väl göra. Sova kan jag göra när jag är pensionär, eller på sommarlovet. Eller så får jag väl gå och lägga mig typ klockan sju ikväll. 
 
Vi är förresten lediga på fredag!! Det tycker jag är askalas. Inte för att jag ska på vild hemmafest någonstans i Båstad - har hört att det är rätt mycket sånt - nej, jag dricker inte, jag är nykterist - UTAN för att jag då kan åka hem redan på torsdag och bara ha det bra.
Sen har vi höstlov vecka 44, öppet hus någon gång i november och kompledigt för det, sen är det jullov, efter det sportlov + två veckors praktik, påsklov, första maj, krist himmelsfärdsdag och sen slutar vi den femte juni. Vadå att räkna ner tiden? Jag längtar ju bara hem. 
 
(Fattar seriöst inte hur alla elever på Hogwarts klarar av att bo på skolan i ett halvår i sträck. Jag hade avlidit av depression andra dagen.) Sen att Hogwarts faktiskt inte finns på riktigt behöver vi inte ta upp.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0