Denna helvetiska mellandagsrea.

Tröja Cassels / höga shorts Bikbok / klänning Cassels / svart kjol Bikbok / prickig kjol Monki
 
Igår genomled jag två och en halv timme på mellandagsrean - varmt och stressigt bland alla människor, men så hittade jag faktiskt en hel del fina grejer. Den svarta kjolen från Bikbok ska jag nog leva resten av mitt liv i, så nöjd är jag med den. Då jag förresten också blivit besatt av tanken på att få långt fint hår på helst så kort tid som möjligt köpte jag även sånt som jag fått för mig ska vara bra för håret - som till exempel mandelolja, Silicea tabletter och en skamligt dyr inpackning. Har jag inte vackert hår inom några månader så får jag väl kräva någon på pengar. Eller inte. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0