För att jag helt enkelt inte har något bättre för mig.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Fyndade en bok för 39 kr, åt min första kulglass för iår, kaste snöbollar på min hund. Eh ja. 
Vad gjorde du kl 08 i morse? Befann mig någonstans mellan sömnen och vakenheten.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Kollade på en lär-dig-gå-i-högklackar-film på youtube. Grymt avancerat.
Det sista du sa högt? "Dom hade det".
Det senaste någon sa till dig: "Ska det vara så raka ögonbryn?"
Vad har du druckit idag? Te.
Vad var det senaste du åt? Sån där gratäng med potatismos och köttfärs, vad det nu heter.
Vad var det senaste du köpte? Paulina Porizkovas bok "Modell sommar".
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit.
Vad är det för väder hos dig nu? Snöigt, kallt och förjäkligt.
Godaste glassmaken? Choklad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nä.
Sover du tungt? Sover och sover, jag tycker inte jag sover någonting alls.
Drömmer du mardrömmar? Nej, det är ju svårt om man inte kan somna liksom.
Favoritklädsel? Strumpbyxor och något bekvämt så går det bra.
Favoritlåt just nu? Little Comets "Joanna".
Vad ser du om du tittar till höger? Mig själv, eller en spegel om man så vill.
Vad gör dig glad just nu? Min fina hund.
Vad ska du göra härnäst? Göra något hyperintressant som att kolla facebook/bloglovin/lookbook.
Höger el vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Varken arg eller ledsen, så glad kanske.
Favoritgodis? Allt som är av choklad är ätbart.
Kläder just nu? Mjukisbyxor och Tokio Hotel t-shirt. Fashiån.
Sommarplaner? Öland kan tänkas. Brukar vara så.
Hur många kuddar sover du med? En.
Morgon eller nattmänniska? Morgon.
Vad är viktigast för dig? Top model. Eller. Äh.
Är du kittlig? Njaäe.
Snarkar du? Nej.
Stjärntecken? Tvilling.
Äckligaste insekten? Spindlar. Fast det är inte som att jag dör när jag ser en, det är mer "usch vad äckligt, nu ska du döden dö" och så slänger jag en bok av den tjockare varianten på spindelaset.
Stökigt el välstädat? Välstädat. Annars har man ju ingen koll på sina grejer.
Vad längtar du mest efter just nu? Att få veta om jag kommer in på mitt första val till gymnasiet. Ångest.

Listan snodd härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0