The wind is low, the birds will sing that you are part of everything.

Jag har fixat och haft för mig idag, precis som jag tänkte! Först och främst hittade jag den här bilden och bestämde mig för att göra något utifrån det, men det urartade till rutor istället - för jag har blivit svag för rutor på senaste. Sen snodde jag en tom syltburk och gjorde mig en egen önskeburk (tyckte att jag skulle ha en sån), fast än så länge är den bara för syns skull och inte för så mycket annat (dvs orkade inte skriva ner några önskningar när jag väl gjort allt annat...).
 
Jaja, finns det liv finns det hopp och då orkar jag kanske någon annan gång. Nu ska jag packa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0