Om någon ser en tjej på Lunds station med en överfull väska så är det antagligen jag.

Girls-5.img_assist_custom-550x554_large
Tumblr_merrfwhv6u1r3ssjeo1_r1_500_large
Lv1_9158web_large
Imorgon bär det av mot Båstad! (Dock inte förrens på eftermiddagen = sovasovasova.) Men det var inte vad jag skulle säga - det som skulle sägas var att jag alltså är mitt uppe i packandet. Vilket alltid blir en aning överdrivet, typ: det är lika bra att ta med den tröjan och den kjolen är ju söt, och tio par strumpor är ju bra att ha och visst, jag har kanske bara använt den blusen två gånger men jag kan ju ta med den ändå.
 
Alltså ja. Så blir det att jag släpar runt på onödigt många kilo. Blir så trött på mig själv. Förresten kommer det bli grymt kul att ta hem alla de där oanvända kläderna för sommarlovet. Som flytten dit fast tio gånger värre, för nu har jag samlat på mig lite mer grejer. En jäkla massa grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0