Torsdagskväll och här har ni mig.

Tumblr_leohz7ujjb1qc7kvuo1_500_large
Tumblr_ldt4tpivaq1qc7kvuo1_500_large

Har precis skrivit klart min läxa om andra världskriget och tänkte göra lite tyskauppgifter också, bara för att jag inte blev färdig i skolan... Hade jag kommit ihåg matteboken hade jag säkert gjort lite matte också, för av någon anledning tycker jag att det är rätt trevligt att räkna ut Pythagoras sats, antar att jag känner mig väldigt klok och förnuftig. Eller något sånt.

Har förresten delat ut tidningar idag så jag kommer säkerligen störta i säng av både slutkörda ben och slutkörd hjärna. Eftersom jag tänker så mycket.

Nehej, vad skönt med fredag imorgon! Nu när man börjar uppskatta fredagar igen, liksom. Jag har planerat in en hel del sömn i helgen. Att sova är typ det bästa som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0