Blair Waldorf inspiration.



Flapper á la 20-tal. Fint, fint, fint!



Rött är himla snyggt...



...fast det är ju grönt också. En grön jacka/kappa skulle jag mer än gärna ha i garderoben.



Och här var det tjusigt retro igen med långa knäkjolar och spets. Åh, vilken garberob Blair har!



Och så verkar hon ha en förkärlek till diadem och hårband.



Eller bara använda allmänt söta detaljer, som en spets cape med tygblomma.

11841_177095266609_177077531609_3389549_5636987_n_large
X_deb282be_large
Tumblr_lnrov7toyq1qi9iv5o1_500_large

Eller mönstrade klänningar, kjolar och blusar. Allt är så retro och vintage, jag älskar det. Det är synd att det inte finns en butik som heter "Blairs klänningar, kjolar och smycken". Det hade varit väldigt bra liksom. Och så skulle den förstås finnas i närheten av där jag bor, så hade jag kunnat slösa bort alla mina pengar där. Men nejnej.

Nu ska jag... jag vet inte riktigt. Vänta på att klockan blir 11, för då ska Amanda komma hit. Något mer har jag väl inte riktigt funderat ut. Eller jo, titta på Project Runway finalen ikväll. Hoppas Mila vinner!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0