Sökord: "Vintage".

Tumblr_lngitiu1wn1qax0yyo1_500_large
Tumblr_lnj5hq5ovu1qjqyxao1_500_large
Tumblr_ln3ih28esn1qik67lo1_500_large

De senaste dagarna har jag åkt tåg med toaletter som var ur funktion, satt mig själv i karuseller som var läskiga men samtidigt inte (de var inte så läskiga när de väl var över) och köpt världens finaste kjol som var randig och dessutom på rea.

Och idag har jag delat ut 600 (sexhundra!) tidningar och det var himla svettigt och slitsamt, men så får jag ju faktiskt lön för det också. Med den lönen tänker jag göra något storslaget, jag vet bara inte vad. Antar att det inte räcker till en resa till Paris, men dit var det väl endå inte tänkt att jag skulle resa. Får fundera ut något. Slutar väl med att jag köper mig en tröja eller något. Ovanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0