Thank God it's christmas!




Hela långa förmiddagen har jag städat på mitt rum. Först dammtorkade jag varenda hylla, sedan golvet och sedan fönstrena (kan ju för fasen inte sätta upp adventsljustaken i ett skitigt fönster liksom, ja jag är uppfostrad av min mamma). Sedan städade jag under sängen vilket man bara gör typ en gång om året. Drunknade i damm. 

Sedan gick jag på promenad med farmor och farbror och tittade på julskyltningen. Alltså åh, massa mys! Och åh vad min farmor är rolig. "Titta på den julstjärnan! Och på den! Undrar vad de har köpt den förnånstans? Och kolla, prydnastomtar! Jag väntar till efter jul med att köpa, då reas ju allt ut..."

Man bara, ja det är klart att man ska köpa en julstjärna efter jul. Varför inte liksom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0