Drömmar den nionde november.


Tumblr_lud9hzzfx01qbjjdro1_1280_large
Tumblr_ludre4o7ox1qd3my0o1_500_large
1799353928_fb655a4cc4_z_large

Hur mitt framtida hem gärna skulle få se ut. Okej att jag aldrig kommer att bo på Pemberley (jag kommer heller aldrig ha ihop det med mr Darcy, sanningen svider, jag veeet). Men ni vet, drömmar är till för att drömmas.

Så det är ju bara att gå bananas inne i huvudet, liksom. Living on the edge. Och någon gång ska jag väl endå flytta hemifrån, vem har sagt att det inte kan bli till ett hus med klängväxter i England? Har alltid trott att England skulle passa mig fint. Tedrickandet till exempel, är något jag skulle kunna leva med. Lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0