Lista.



matvanor:
Bästa maträtt? fiskgratäng! Eller kroppkakor. Hembakad pizza är också gott, jag gillar det mesta egentligen.  
Bästa efterrätt? Äppelpaj alla gånger.
Bästa dryck? Te och kaneldricka som man köper på Husebys julmarknad.
Hatdryck och maträtt? Cola och... vet inte riktigt.
Bästa alkoholdryck? Jag dricker nicht alkohol, jag vandrar längs den förståndiga vägen.
Använder du smör på smörgåsen? Ja. Annars blir den ju torr.
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis i alla chokladsorter som finns.
Bästa soppan? Ärtsoppa.
Favoritglass? Choklad eller polkagris. Funkar även fint tillsammans.

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Det beror på. Om jag har några pengar alltså.
Har du mer skor än kläder? Nehej du.
Favoritplagg? Strumpbyxor.
Favoritfärg på kläder? Typ... svart.
Favoritfrisyr? Egentligen vill jag ju ha Cecilias hår, Cecilia i Arn ni vet, men jag har vant mig vid att det aldrig kommer hända. Jag kommer att dö korthårig.
Bästa mönster? Jag har typ inga mönstrade kläder. Neutralt ska det va, eller enfärgat iallafall.
Bästa accessoar? Ringar, ringar och ringar igen.
Underkläder? Bekväma sådana äger jag. New body hela vägen.
Hatplagg? Ska jag vara ärlig, vilket jag har hört att man får vara, så tycker jag inte om one piece. Fast hatar gör jag väl inte direkt.

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Jag pluggar. Nian. Tufft.
Vad vill du bli? Ingen som helst aning! Trevligt att man ska välja gymnasium väldigt snart liksom.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Har väl inget val, antar jag. Så ja, det gör jag väl.
Är lönen viktigast? Öhöhö, ja. Eller jag vet inte, men jag antar att det är liiite viktigt iallafall?

Lite allt möjligt:
Har du barn? Nej, tur är väl det annars tror jag det hade pratats på samhället.
Älskar du någon? Ja, min mamma och pappa och bror och hund och hela släkten.
Betyder familjen mycket för dig? Ja.
Vart åker du helst på semester? Sommarstugan på Öland, som den semsterfirare jag är.
Bästa klimatet? Varmt men inte svettigt varmt utan lagom varmt, förstått? Vårvarmt.

Jag tjuvade listan här ifrån. Nu ska jag fixa inför utvecklingsamtalet, hurra vad kul.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0