Edward Scissorhands.

Tumblr_lmobnuola71qh9f8lo1_500_large

Idag har jag sett Edward Scissorhands, den var bra men jag undrar bara följande:

1. Varför fick Edward sova i en vattensäng? Knivhänder, någon?
2. Varför hjälpte ingen honom när de skulle äta? Knivhänder, någon?
3. Och varför gick inte Kim tillbaka till Edward i slutet? Visst att det inte hade varit så lätt att ha ett förhållande (hallå, knivhänder) men de älskade väl varandra. Då får de väl kämpa lite för det, liksom.

Tumblr_lo6kciwuoq1qdbg6jo1_500_large

Det är väl jag som inte gillar olyckliga slut, kan tänkas. Och så stör jag mig lite på knivhänder. Men annars var filmen bra och rätt så udda. Och så tyckte man så himla synd om Edward mest hela tiden, man ville bara krama honom... Med fara för livet, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0