September förra året.



Finaste hundarna var hemma hos mig och busade, min Freja till vänster då va.



Det plockades en hel del lingon som skulle rensas, kändes som om jag var med i den där sagan av Elsa Beskow, Tomtebo barnen, där de laddade upp inför vintern med bär och kantareller och allt.



Och så var jag i Kroatien och seglade, och det var väl rätt så bra förutom det att jag blev sjösjuk och hängde över relingen mest hela tiden. Ni vet, är man smålänning så är man inte så van vid havet. Då är det typ skitiga insjöar som gäller.



Och här är jag i den småländska naturen, från när jag hade fotodag med Amanda, Sara och Elin. Det ser förresten ut som om jag bara har ett ben. Men jag har två.

Det var september det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0