Syjunta.

Tumblr_lqeqz6seb31r1knf0o1_500_large

Nu har jag sytt. Och sytt. Hela långa dagen har jag sytt, känns det som. Först hade jag syslöjd i skolan och sen hade jag en till sysljödslektion på elevens val. Sedan kom jag hem och satte mig vid symaskinen.

Jo, alltså jag gillar att sy. Så jag tror att jag kommer välja mode och design (om vi nu ska prata gymnasieval, och det ska vi tydligen), istället för humanistiska programmet som jag funderade över förrut. Man läser tydligen tre fyra språk på den linjen = way? No way! Grammatik är min värsta fiende och honom tänker jag verkligen akta mig för så mycket jag kan. För han finns ju på riktigt och går runt omkring oss och allt sånt där.

Mjo. Vi säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0