Oktober 2011.

Gick och såg Jag saknar dig på bio och tyckte väl att det var en himla bra film. Jo, det var den faktiskt.
 
Tog fräscha porträttbilder. Alltså mitt hår <3 Om det bara kunde se ut så nu så skulle jag leva lycklig. 
 
Gick på byn med kameran och tog kort på stenmurar och traktorer med mera.
 
PYSSLADE! Se så grant det blev när jag var klar:
 
...
 
Såg en verision av Jane Eyre och blev därmed ännu mer "1800-talet äger!!" -aktig. Ville typ få till någon Eyre känsla i bilden ovan. Eheh.
 
Hade fotodag med Amanda + massa svart mascara under ögonen. Ska det vara, så ska det ju vara riktigt.
 
Nu ska jag duscha, sen ska kolla på Lost in Austen, sen ska jag chilla och sen ska jag sova. Jobbig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0