Att längta till fredag på måndag morgon, modevisning och flyttningsfuffens.

Tumblr_m8nusatn3f1rz81deo1_500_large
 
Hallå! Benämningen "hatar måndagar" har fått en ny innebörd. Nu betyder måndag samma sak som att gå upp klockan 4 på morgonen, sätta sig på ett tåg, sätta sig på ännu ett tåg, ta bussen till skolan och ramla ihop på sängen och vemodigt tänka att man inte ska träffa m&f förrens på fredag. Nu åker de förresten till Grekland på torsdag så det blir två veckor utan dem. Jag älskar mina föräldrar, trots allt.
 
Men! Lite bra är det också. Idag har vi fått info om den kommande modevisningen och det kommer bli bäst, roligast och snyggast. Dessutom ska jag förhoppningsvis bli med enkelrum på onsdag = go helt crazy med inredningen, gå upp hur tidigt man vill utan att väcka någon annan och köra hårfönen på högsta volym. Och ingen toalett som jag måste tänka på att städa (blir ett enkelrum med dusch och toalett i korridor). Ah. Det kommer bli fint. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0