I just live because I love to and that’s enough you see.

Idag har mamma och jag varit på Kalmar Slott och tittat på en utställning om vintagekläder! Supermegafoxyawesomehot, vilka fina kläder det fanns förr. Finns väl fina kläder nu också för den delen, men ska man välja mellan klänning från Monki och klänning med vid kjol från 50-talet så kör man ju alla gånger på 50-talsvarianten. Man får icke vara trögtänkt.
 
Förresten körde jag hela långa vägen till Kalmar och sedan körde jag hela långa vägen hem. Älskar att köra bil. När jag tagit körkort och köpt egen bil ska jag bara köra runt lite var som helst, samtidigt som jag har First Aid Kit i radion. Måste alltså bara fixa bil först och en skiva med Johanna och Klara. Sen jäklar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0