Rosor, randigt och pastell.

Strumbyxor från Lindex, randiga byxor från Monki och skor från Åhlens.
 
Vad jag gjort under mitt påsklov: sytt på klänningen till modevisningen, läst ut Anna Karenina och börjat läsa The Fault in our Stars (alltså säg inte att det händer något hemskt med Augustus för mitt tonåriga flickhjärta kommer inte klara av det), övningskört, passat morfars tax för han (morfar alltså) är i Amerikat och taxen går inte ut och går av sig själv om vi säger så. Åh, sen har jag tittat en himla massa på True Blood och det var fett för jag har en crush på ungefär varje karaktär. På riktigt.
 
Imorgon åker jag tillbaka till skolan för de sista tio veckorna på det här läsåret. Mjo, det känns lite konstigt att det har gått så fort MEN VET NI? Nu kommer det vara ljust när jag åker med tåget tjugo över fem på morgonen. Har sett fram emot det under hela vintern. Underbartunderbartunderbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0