Sånt som jag tycker är jäkligt fint att titta på och vilka problem jag har.

Tumblr_lye0fvzcwd1rn0r3jo1_500_large
Tumblr_lwwzehjsry1qlll6ko1_500_large
Tumblr_mdojbudymm1r77acco1_500_large
Tumblr_m16djovwrj1qfoqhmo1_500_large
Tumblr_m9o7sxe3dc1qjoylio1_500_large
Från och med just nu bestämmer jag att imorgon ska bli en riktig fixadag. Sen får vi förstås se hur jag känner imorgon, men just nu vill jag bara klippa/klistra/rita/sy! Synd att jag inte bara kan göra det nu, men det går inte för då vänder jag på dygnet och jag orkar seriöst inte med att behöva vända tillbaka det igen efteråt (vill inte lida för konsten i onödan). Men annars så, esteten som bor i mig vill hitta på något NU. Störigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0