Trist och tråkig dag som inte förtjänar att finnas.

Tumblr_mhv3s9fesy1r8gx6to1_500_large
Jag ska säga er att den här dagen har inte varit rolig. Har gått runt här hemma och inte orkat med någonting. Skulle jag läsa i en bok kunde jag bara sitta still i fem minuter ungefär, sedan kändes det som att allt snurrade runt. Inte kunde jag sy heller, för det kändes så meningslöst när jag insåg att jag klippt fel. Hemska, hemska dag. 
 
På toppen av allt så splittrades tydligen My Chemical Romance idag också (why MCR whyyyyyy?). Ja, ni hör ju själva vilken hemsk dag. 
 
Men! På måndag ska jag in till stan och bränna pengar, så jag försöker tänka på det istället. Det hjälper lite. Förresten ska jag bara på secondhand affärer, så särskilt farligt blir det inte med pengabrännandet heller. Var icke oroliga. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0